Тема:
Основні категорії заповідних об’єктів. Уявлення про екомережі. Практична робота №6 Аналіз особливостей
розвитку заповідної мережі України.
Мета: -
розширити знання учнів про категорії заповідних об’єктів та екомережі; охарактеризувати структуру
заповідної мережі Херсонської області;
-
розвивати
вміння працювати з літературою та таблицями,узагальнювати і робити висновки;
-
формувати
ціннісні орієнтації на збереження природи
Тип уроку:
Урок формування та вдосконалення знань, умінь і навичок
Обладнання: Інструктивні картки для виконання практичної роботи, підручник Екологія
Царик Л.П., Царик П.Л., Вітенко Г.М.(електронний варіант), роздаткові таблиці
«Природно – заповідний фонд Херсонської області», комп’ютери.
План уроку
I
Організаційний етап………………………………………………………….…1 хв
II
Актуалізація опорних знань та перевірка домашнього
завдання.………….12 хв
III Виконання практичної
роботи………………………………..…………...…28 хв
IV Домашнє завдання……………………………………………………………..2хв
V Підбиття підсумків уроку…………………………………………...………….2хв
Хід уроку
I Організаційний етап
Привітання, перевірка готовності учнів до
уроку, створення позитивної атмосфери.
Слово вчителя: Погляньте один на одного, посміхніться, подаруйте
посмішку мені та нашим шановним гостям. Бажаю вам такого сонячного настрою
протягом всього уроку і сподіваюся на плідну співпрацю.
II Актуалізація опорних знань та перевірка домашнього
завдання
Слово вчителя: Сьогодні ми продовжуємо вивчення теми
«Проблема збереження біотичного і ландшафтного різноманіть». На минулому уроці
ми ознайомились з поняттям «біорізноманіття», розглянули основні причини і
наслідки його деградації та почали знайомство з основними категоріями
заповідних об’єктів.
Вашим домашнім завданням було створити
макети одного із заповідних об’єктів таким чином, щоб ми без зайвих пояснень
зрозуміли що це за об’єкт. Над завданням працювало 4 групи, тож запрошую
капітанів команд презентувати свої роботи.
(капітани представляють свої команди і показують створені ними макети. Члени
інших команд відгадують зашифрований в роботі природоохоронний об’єкт)
1 група – заповідник;2 група – національний парк;3
група – заказник;4 гупа – пам’ятка природи
Слово
вчителя: Гадаю ви добре засвоїли особливості кожного
з видів природоохоронних об’єктів і кожна з команд заслуговує на найвищий бал.
Прошу капітанів надати в кінці уроку інформацію про особистий внесок кожного
члена команди у створення ваших макетів.
На сьогоднішньому
уроці ми повинні більш детально охарактеризувати структуру заповідної мережі
нашого регіону (Херсонської області), а зробимо ми це у процесі виконання
практичної роботи.
III Виконання практичної роботи
Слово вчителя: У кожного з вас є інструктивна картка для
виконання практичної роботи. Підпишіть їх ,будь-ласка, і розпочнемо роботу.
Виконання практичної роботи на
інструктивній картці
1 група –
заповідник;2 група – національний парк;3 група – заказник;4 гупа – пам’ятка
природи
IV Домашнє завдання
Підготувати
презентацію або фото колаж «Біосферні заповідники та національні природні парки
Херсонської області» (всі, або 1чи кілька на вибір)
V Підбиття підсумків уроку
Оцінювання учнів: як ви вже зрозуміли ,за сьогоднішній урок ви матимете 2
оцінки – одна за домашню групову роботу(її ви можете дізнатися у капітана),а
інша – за практичну роботу. Цю оцінку ви зможете знайти в електронному журналі
на моєму блозі (https://mospan85.blogspot.com )
Заключне
слово вчителя: Сподіваюся
ваш настрій такий же гарний як і на початку уроку. Маю надію, що кожен з вас
сьогодні ще раз переконався, що ми не господарі природи, а її маленька частинка
і не можливо створити суспільство сталого розвитку без орієнтації на збереження
природи.
Дякую всім за увагу. До зустрічі.
Немає коментарів:
Дописати коментар