субота, 1 квітня 2017 р.

Практичні роботи з екології

Тема: Основні категорії заповідних об’єктів. Уявлення про екомережі.     Практична робота №6 Аналіз особливостей розвитку заповідної мережі України.









Мета: - розширити знання учнів про категорії заповідних об’єктів та екомережі;              охарактеризувати структуру заповідної мережі Херсонської області;
-         розвивати вміння працювати з літературою та таблицями,узагальнювати і робити висновки;
-         формувати ціннісні орієнтації на збереження природи
Тип уроку: Урок формування та вдосконалення знань, умінь і навичок
Обладнання: Інструктивні картки для виконання практичної роботи, підручник Екологія Царик Л.П., Царик П.Л., Вітенко Г.М.(електронний варіант), роздаткові таблиці «Природно – заповідний фонд Херсонської області», комп’ютери.
                                              План  уроку
I Організаційний етап………………………………………………………….…1 хв
II Актуалізація опорних знань та перевірка домашнього завдання.………….12 хв
III Виконання практичної роботи………………………………..…………...…28 хв
IV Домашнє завдання……………………………………………………………..2хв
V Підбиття підсумків уроку…………………………………………...………….2хв
                                                Хід уроку             
I Організаційний етап
     Привітання, перевірка готовності учнів до уроку, створення позитивної атмосфери.
   Слово вчителя: Погляньте один на одного, посміхніться, подаруйте посмішку мені та нашим шановним гостям. Бажаю вам такого сонячного настрою протягом всього уроку і сподіваюся на плідну співпрацю.
II Актуалізація опорних знань та перевірка домашнього завдання
     Слово вчителя:  Сьогодні ми продовжуємо вивчення теми «Проблема збереження біотичного і ландшафтного різноманіть». На минулому уроці ми ознайомились з поняттям «біорізноманіття», розглянули основні причини і наслідки його деградації та почали знайомство з основними категоріями заповідних об’єктів.
     Вашим домашнім завданням було створити макети одного із заповідних об’єктів таким чином, щоб ми без зайвих пояснень зрозуміли що це за об’єкт. Над завданням працювало 4 групи, тож запрошую капітанів команд презентувати свої роботи. (капітани представляють свої команди і показують створені ними макети. Члени інших команд відгадують зашифрований в роботі природоохоронний об’єкт)
 1 група – заповідник;2 група – національний парк;3 група – заказник;4 гупа – пам’ятка природи
     Слово вчителя:   Гадаю ви добре засвоїли особливості кожного з видів природоохоронних об’єктів і кожна з команд заслуговує на найвищий бал. Прошу капітанів надати в кінці уроку інформацію про особистий внесок кожного члена команди у створення ваших макетів.

      На сьогоднішньому уроці ми повинні більш детально охарактеризувати структуру заповідної мережі нашого регіону (Херсонської області), а зробимо ми це у процесі виконання практичної роботи.

III Виконання практичної роботи
     Слово вчителя:   У кожного з вас є інструктивна картка для виконання практичної роботи. Підпишіть їх ,будь-ласка, і розпочнемо роботу.
        Виконання практичної роботи на інструктивній картці
1 група – заповідник;2 група – національний парк;3 група – заказник;4 гупа – пам’ятка природи
IV Домашнє завдання
Підготувати презентацію або фото колаж «Біосферні заповідники та національні природні парки Херсонської області» (всі, або 1чи кілька на вибір)
V Підбиття підсумків уроку
   Оцінювання учнів: як ви вже зрозуміли ,за сьогоднішній урок ви матимете 2 оцінки – одна за домашню групову роботу(її ви можете дізнатися у капітана),а інша – за практичну роботу. Цю оцінку ви зможете знайти в електронному журналі на моєму блозі (https://mospan85.blogspot.com )
  Заключне слово вчителя: Сподіваюся ваш настрій такий же гарний як і на початку уроку. Маю надію, що кожен з вас сьогодні ще раз переконався, що ми не господарі природи, а її маленька частинка і не можливо створити суспільство сталого розвитку без орієнтації на збереження природи.
   Дякую всім за увагу. До зустрічі.

Немає коментарів:

Дописати коментар